maanantai 10. heinäkuuta 2017

Severillä kylässä

Lauantaiaamuna herätyskello soi jo ennen kukon laulua. Karvattomat unikaverini totesivat, että oli aivan kohtuuttoman aikaista, eivätkä tahtoneet päästää minua sängystä ylös laisinkaan. Hyvä syy aikaiselle heräämiselle kuitenkin oli, sillä minun täytyi ehtiä jo kuudelta junaan. Kohteena tällä kertaa oli Härmä ja tarkemmin Powerpark. Mutta huvittelua ennen oli tarkoitus huvitella vielä toisella tavalla, kävin nimittäin ihastelemassa ystäväni kissanpentua Severiä.

"Mikä siellä meni!?"
Olin ihan yllättynyt miten pienen pieni Severi vielä oli, voi mikä suloisuus se olikaan! Se tuli heti ovelle vastaan häntä pystyssä kerjäten rapsutuksia! Ja siis... kyseessä oli kenties pehmein kissa, jota olen ikinä silittänyt.

Naureskelin aiemmin, että nimen perusteellahan tämä kissa sopisi erinomaisesti myös meidän lauman jatkeeksi, vai mitä sanotte? :D


Kameran esiin kaivaessani kissa livahti piiloon samantein! Lopulta epätoivoisen maanittelun jälkeen Severi tuli esiin ja kyllä sen kiinnostus heräsikin kameran sulkimen äänestä. Lopulta röhnötin lattialla napsien kuvia ja toivoen, että edes jokin onnistuu, sillä Severi olisi mieluummin hyppinyt ympäriinsä lelun perässä.


Olin aamulla napannut järkkärin ja erillisen salaman mukaan ja urhoollisesti kannoin niitä mukanani koko neljän tunnin matkan. Perille päästäessä unohdin kuitenkin salaman kyyditsijän autoon, enkä enää jaksanut hakea sitä sieltä erikseen. Parhaani mukaan olen siis kuvia muokannut paremmiksi.

Ostin myös uuden näytön, enkä ole varma sen väriasetuksista, joten toivottavasti kuvat ovat silti katsottavia!

Kaupunkilaisen on vaikea uskoa, että juna-asemalla todella on vain yksi laituri!
Pitkän päivän jälkeen oli kyllä kiva palata takaisin kotiin, jossa nakupojat jo kovasti odottelivat minua takaisin ♥

Erityiskiitokset Sennille, että sain tulla käymään ja myös rannekkeesta! ;)
 

3 kommenttia:

  1. Onpas Severi suloinen kisu! <3 Itselläni on niin kauhea kissavauva- kuume, että nyt ei nää kuvat helpottaneet kyllä yhtään:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen ja tän karvapallon näkeminen livenä vain pahensi asiaa...!

      Poista
  2. Voi, mikä suloisuus! Pentukuumetta pukkaa :D

    VastaaPoista