perjantai 17. maaliskuuta 2017

Sulevin siivousoperaatio

Sulevi: Kuulkaas, kun nyt mä kerron mun uusimmasta tempauksesta!

Oon yrittänyt tolle emännälle vinkata, että se vois siivoo kyl vähän useemmin, mut se vaan esittää kuuroo! No eilen mä päätin vähän näyttää sille et kuka tääl määrää!

Näin mun tilaisuuden tulleen, kun emäntä rojahti sohvalle lojumaan ja samalla se oli tuonut ison mukillisen vettä mukanaan sohvapöydälle. Aikani siinä hyörin, ettei se huomais mun aikeita ja sitku totesin, et nyt sen huomio on jossain muualla niin BAM! Menin ja kippasin koko mukin sisällön pitkin pöytiä ja lattioita!

Tässä demonstroin miten salakavalasti kyttäsin mukia.


Emäntä tais kyl päästää pari kirosanaa siinä vaihees ku se vesi roisku kans sen vaatteille, mut toisaalta ei se ikinä pese housujaankaan et tää oli kyl tällast extrapalveluu.

Siinä sitte hyvin tyytyväisenä vieressä katoin, ku emäntä varmaan ekaa kertaa elämässään kumartu kuuraamaan lattiaa. Ja pöytää. Ja mattoa.

Oppiipahan mokoma!
 

2 kommenttia:

  1. Tää on NIIN tuttua! Huomiota on saatava! Jos ei hyvällä niin sitten pahalla.. Tai jotain.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahdelta muulta olisin vielä odottanutkin, että näin käy, mutta Sulevi ei ikinä kaatele mitään... Paitsi nyt kun vähiten sitä odotin. Ehkä tämä olikin joku pidempi projekti, etten huomaisi...!

      Poista